8/5/09

开始懂了


MusicPlaylistRingtones
MySpace Playlist at MixPod.com




我竟然没有调头

最残忍那一刻

静静看你走


一点都不像我


原来人会变得温柔


是透澈的懂了


爱情是流动的


不由人的


何必激动着要理由


相信你只是怕伤害我


不是骗我


很爱过谁会舍得


把我的梦摇醒了


宣布幸福不会来了


用心酸微笑去原谅了


也翻越了


有昨天还是好的


但明天是自己的


开始懂了


快乐是选择


我竟然没有调头


最残忍那一刻


静静看你走


一点都不像我


原来人会变得温柔


是透澈的懂了


爱情是流动的


不由人的


何必激动着要理由


相信你只是怕伤害我


不是骗我


很爱过谁会舍得


把我的梦摇醒了


宣布幸福不会来了


用心酸微笑去原谅了


也翻越了


有昨天还是好的


但明天是自己的


开始懂了


快乐是选择


相信你只是怕伤害我


不是骗我


很爱过谁会舍得


把我的梦摇醒了


宣布幸福不会来了


用心酸微笑去原谅了


也翻越了


有昨天还是好的


但明天是自己的


开始懂了



快乐是选择


i like the lyrics of this song..

and it's tune...
and also, these few sentences:


但明天是自己的

开始懂了


快乐是选择



it's true,
tomorrow still belongs to me,
it's still within my control,
it's till up to me to decide,
and i gotta start to understand the fact remains that,
whether to be happy or not,
it's my choice..
yeah,
it's my choice,
and i'm gonna choose to be happy,
because frowning produces wrinkles!
hahahahaha!
no la~
being happy is always better than being sad right? =)

and to Marlie and Sze Yee,
get well soon!!!!
=)

No comments: